.

.

Thursday 2 February 2012

stycznie przełomów

3 lata temu - właśnie w styczniu - podejmowałam totalnie
niespodziewaną i wprost rewolucyjną dla mnie decyzję.
Z jednej strony, po ludzku mogę powiedzieć,
że zupełnie nie wiem jak to było możliwe.
Z drugiej natomiast strony jestem przekonana,
że działo się to tak "Symeonowo" - "za natchnieniem Ducha".
Trudowi wielomiesięcznej realizacji zmian,
jakoś tak naturalnie towarzyszyła tajemnica
Przemienienia Pana na Górze Tabor.

Minął styczeń tego roku, a jego ostatnie dni przyniosły 
kolejny duży przełom. 
W efekcie w Święto Ofiarowania spełniają się dla mnie słowa: 
"Oto wyślę anioła Mego, aby przygotował drogę przede Mną".
                                                                      (Ml 3,1)

Aniele Boży, czyń mnie otwartą na Twoje wskazania; 
przetapiaj, oczyszczaj, przecedzaj 
i napełniaj Twoim Światłem.




No comments: