.

.

Wednesday 17 October 2012

"imieniny" bloga ;-)

Zdaję sobie sprawę, że termin „imieniny bloga” brzmi nieco dziwacznie. 
Chciałabym jednak podkreślić, że fragment Listu do Galatów
 czytany dziś w Liturgii Słowa zawiera moje ulubione zdanie, 
które wybrałam jako tytuł bloga. 
Jest ono nie tylko moją niedoścignioną tęsknotą, 
ale także wyznacznikiem Życia w pełni. 
To niesamowite, że dzisiaj miliony katolików na całym świecie,
 karmiło duszę właśnie Słowem o Owocach Ducha,
 pragnąc ich nie tylko w swoim życiu, ale także i innych.

Tym razem moją uwagę przykuło jednak jeszcze jedno zdanie
 doskonale pasujące do mojego funkcjonowania 
w czasami niełatwym otoczeniu:
Jeśli pozwolicie się prowadzić Duchowi, 
nie znajdziecie się w niewoli Prawa. (Ga 5,18)

Jeśli pozwolę prowadzić się Duchowi, 
to mimo trudnych zewnętrznych uwarunkowań, 
których nie jestem w stanie zmienić, 
zachowam duchową Ciszę w sobie i nie dam się sprowokować stresowi, 
nerwom czy poczuciu bezsensu. 
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem w stanie tego uczynić swoją mocą, 
ale moje właściwe nastawienie może stać się otwartą bramą, 
przez którą będą przenikać: 
miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, 
wierność, łagodność, opanowanie. (Ga 5,22)

Za dzień Ciszy  pomimo zewnętrznej nawałnicy – DZIĘKUJĘ  :-)



1 comment:

x. Daniel said...

100 lat, 100 lat ;)))
no i BŁOGOSŁAWIEŃSTWA życzę, + , dla Siostrzanego bloga.