.

.

Friday 18 June 2010

bratnie dusze


Wspólnota ma wielką moc i to nie podlega dyskusji.
Ale czy ma moc uzdrawiającą?
Wierzę, że tak. Wczoraj doświadczyłam, że otwartość i życzliwość innych są w stanie uleczyć to, co było we mnie chore.


Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi w trudnych, także duchowych zmaganiach, cierpliwie wysłuchiwali, pomagali radą, wspierali modlitwą i sakramentami. Przepraszam tych, których rozczarowałam.
A PAN BÓG za Jego dobroć w Was i poprzez Was, niech będzie uwielbiony.


Dziś, po raz pierwszy od kilku miesięcy śpiewam sercem i... tańczę bo:

Raduje się dusza ma wielbi Pana swego
Będę Ci śpiewał z całej siły
Sławić Cię będę za Twe dzieła
Będę Ci śpiewał z całej siły
Błogosławić będę Twoje Imię
Jest miłosierny Pan zastępów
Moc Jego ramienia nad swym ludem
Pan mój Zbawca


Uwielbia dusza moja Pana

ps.
Ci, którzy mnie znają wiedzą jak bardzo lubię taniec, więc zapraszam do dziękczynienia także w tej  formie:

 

No comments: